Benimoykum ama bnde denedim mesela Ocak Aralık ve Ocak tarihli sütlerim vardı rahatsızlandım ilaç kullandım ve 1 hafta 25-30 paket kadar sütüm vardı onları kullandım ztn sadece anne sütü verince 6. Gün stoklar bitmeye başladı kimisi 2 hafta bile olmamıştı buzluga atılalı ama kokusu aynıydı. Ama ben bir doktordan dinlemiştim derin dondurucuda 6 ay bile saklanır demişti normal dolap buzlugunda 3 ay dedi