Yusuf20 oğlum beş aylıkken iki ayrı doktor kilosu üst sınırında çok üstünde bu bebeğin kilo almaması lazım dediler günlerce ağladım ben o duyguyu gerçekten tarif edemem, herkes kilolu bebek ister ama Allah her bebeğe sağlık versin. Sonra profa götürdüm yaşlı ve çok iyi bi doktordu dalga geçti benimle diyetin yanına sporda yaptır bebeğe diye , yürümeye başlasın kilo filan kalmaz dedi öyle de oldu.