emation55 Bebeğim 9 günlük meme emerken sürekli süt Boğaz’ına kaçıyor ve boğulma tehlikesi yaşıyorum korkuyorum neden oluyor acaba bilgisi olan varmı yada önerisi olan artk emzirmekten korkuyorum birsey olacak diye lütfen yardım
Bebegim_28 emation55 süt tazyikli olunca ondan olur benim kızım 2 aylık oldu hala aynı fazla süt olunca genzine gidiyor devamlı
Ebruaydn emation55 2 ay 12 günlük hala devam ediyor emmeden önce birazcık elimle sağıyorum daha rahat emiyor
tosbikannesiii emation55 bende öyle çok korkuyordum korkma hafif kaldır bebeğini sütün tazyikli olabilir makas şeklinde tut daha az tıkanıyor benim gece çok tıkanıyordu uyuttunuz göğsüm tas gibi oluyordu ama zamanla alıştım
3children1mom emation55 göğsünde bir sızlama hissettiğin anda emzirmeyi bırak o an tazyikli geliyor süt sende göreceksin nasıl geldiğini ondandır
Ozdmrkbraa emation55 sütüm tazyikli geliyor eğer sürekli devam ederse bu durum silikon uc kullanabilirsin