Konu malum,çoğumuzun da bildiği üzere lahana mastite iyi geliyor peki ama sıcak mı,yoksa soğuk hali mi? İnternette fifty fifty yorumlar,bilgiler var. Tecrübe edenler ne yaptınız? Ters emzirmeyi minnağım beceremiyor.başka alternatif var mı? Yardımlarınızı bekliyorum🥶🥵