Arkadaşlar öncelikle merhaba ben bir prematüre bebek annesiyim kızım 29 haftalık 870 gr doğdu 52 gün küvezde kaldı çok şükür sağlıklı sıhhatli bir şekilde taburcu olduk düzeltilmiş 2 aylık sütüm yetmiyor mamaya başladık bir kutu aptamil i gayet güzel bir şekilde yedi ama 2 kutuda sanki zehir veriyormuşuz gibi ağlamaya başladı hiç bir şekilde yemiyor sütümde az geliyor hipp aldık onura bir yiyor bir yemiyor mamayı verince ağlıyor 30 cc anca içiyor varmı böyle bir durum taşıyan ne vereceğimi bilmiyorum kaldım ortada kilo alımında düştü haftada 90-100 gr anca alıyor yardım edin 😔