Merhaba oğlum 4 aylık bugün kontrole gittik ek gıdaya 6. Ayda başlayacak dedi sadece mama ile besleniyoruz ben daha erken der diye düşünmüştüm. Kan damlası için de mama da zaten var kullanmana gerek yok dedi ama Mamadaki ne kadar karşılar ? Sağlık ocağı aşı zamanı verdi kan damlasını kullanmaya başlayım mı ?