AcemiHemsireanne Merhaba arkadaşlar korona olduğum için ilaç başlamak zorunda kaldım ve mecburen emzirmeyi kestim. Bebeğim mama yemiyor , biberon tutmuyor , enjektörle verdim Yine yemedi. Sürekli meme istiyor lütfen yardımcı olabilir misiniz fikriniz var Mı
tgbmoms AcemiHemsireanne bende özel sebeplerden kısa bi süre emziremediğim zaman olmuştu memeyi cog cog çekiyordu ama biberonu çekmeyi beceremiyordu yada çekmiyordu istemiyordu ağzına biberondan süt sıkıyordu eşim o yutuyordu öyle beslediğimizi biliyorum zor bi süreç ama geçecek inşallah geçmiş olsun 🌸
AcemiHemsireanne Dmtylz belirtiler kötüye gidince başlamak zorunda kaldım canım o yüzden emziremiyorum sağıp atıyorum
AcemiHemsireanne tgbmoms teşekkür ederim çok 🙏 emmeye geri döner mi sizin ki döndü mü bana trip atıyor yüzüme bile bakmıyor meme vermiyorum diye :(
tgbmoms AcemiHemsireanne emdi çok şükür evet, sizinde 10 gün karantina dolunca meme vermeye başlarsınız zaten 🤗