Kızlar bebeğim 33 günlük ve gaz sancısı mahvediyor.o kadar yediğime içtiğime dikkat ettiğim halde gazı bir türlü geçmiyor.nurse harveys kullandığım bir faydası olmadığından dolayı doktor bio gaia verdi ama halen aynı durumdayız.gazını çıkartacak hareketleri yapıyorum zeytinyağıyla karnını ovuyorum hiç bir değişiklik yok.önerilerinize ihtiyacım var 🙏