Kerimaydeniz91hotmail Doğum yapalı 1 ay 3 gün oldu sütüm başta gelmediği için Aptamil mama kullanmak zorunda kaldım. İki ayın sonunda Bebelac kullanmak istersem herhangi bir sorun olur mu?
Gorkemkc Kerimaydeniz91hotmail birşey olmaz canım bende bi aptamil bi bebelac gold veriyorum bebeğime aptamil bulamıyoruz satışlar durdu
Kirpapatyasi1 Kerimaydeniz91hotmail 5. e giricez. İlk aylarda aptamil bebelac sma denedim bebelac gold iyi geldi onunla devam ettim