Elizabetyyy Bu ertesi gün hapı neden bu kadar pahalı 67 tl ve içinde sadece 1 tane hap var şok oldum resmen
3children1mom Elizabetyyy o ıçindeki 1 tane hap kac kullanım 🙈 hem mizah hem gerçek anlamda soruyorum 😂 (Ben daha önce hic doğum kontrol hapı kullanmadım)🤷🏻♀️
agacsizkoala Buna bende şok olmuştum , neyse pahalı ama bi kutu hap sonuçta yanımda dursun sonra da lazım olur demiştim , içinden küçücük bi tane hap çıktı 😁
Elizabetyyy agacsizkoala valla bende öyle düşünmüştüm evde bulunsun lazım olursa kullanırım diye ama artık bulunduramam heralde😂
Aley_ 3children1mom Doğum kontrol hapı değil, ertesi gün hapı yani şüpheli ilişki sonrası bir kez kullanılıyor gebelik önlensin diye.☺️
Elizabetyyy 3children1mom tek kullanımlık zaten nokta kadar bi şey bu arada dogum kontrol hspı degil şüpheli yada korunmasız ilişkiden sonra kullanılıyor
Mom080 Elizabetyyy şimdi 3 gun önce ertesi gün hapı aldım ve halen adet olmadım acaba dedim 2 tane de yavrum var bu da 3 olacak. Diyirum 🤭
masalduruu1 Elizabetyyy ne diyorsunuz eşim de geçen ella aldı 90 lira için de 1 tablet tek var ilacı içmeye kıyamadım😑içtikten sonrada wc ye gitmeye😅
Elizabetyyy masalduruu1 valla bende kıyamadım bide bizim afedersiniz prezarvatif yırtıldı ama eşim geri çekilme yapmıştı yinede riske atmayalım dedik bi ara içmiyim dedimde sonra pişman olurum falan diye içtim😅