Zeyneptoprak papatya33 benim daha kolay oldu ikisindede epidural aldım ☺️ daha bilinçli oluyosun bide
Aley_ papatya33 Doğum yapan arkadaşlarım var ikincinin daha kolay geçtiğini söylüyorlar. Ama tabi bu kişiden kişiye değişir. Her doğumun bir yerde zorluğu var.🌼
Arimaya papatya33 ilk bebeğimde dikişim vardı ikinci bebeğim daha kilolu olmasına rağmen dikişsiz doğurdum. Ve jet hızıyla 😌