Hilal481 bnm oglumda iki ay geçmeyen ciddi pişik yaşadım kanıyordu artık denemedgm kalmadı en son yeşil sabunla her altını açmamda kakalı oldugunda tabi yukıyordm kuruladıktan sonra bi beş dakka bekletip sudokrem sürüyordm üç günde geçti çok şükür kesinlikle tavsiye ediyormm