DeletedMom2893 papatya33 daha kolay olduğunu söylemişti ebe bana ben daha ilk doğum esnasında bu böyleyse ikinciyi nasıl yapcam demiştim de oda ikincisi daha kolay oluyor emin ol damişti.
Umutum1 papatya33 ikinci Doğum yapmadım ama mantiken bence daha kolay olur. Çünkü bir kez Doğum yaptın ve süreci biliyorsun.
Eslemsmom papatya33 canım valla ilkini daha yeni doğurdum sayılır ama kimden duyduysam hepsi ikinci daha kolay oluyo diyo. Annem beni 6-7 saat sancıyla ve dikişli, kardeşimi 2 saat sancıyla dikişsiz doğurmuş 🤷♀️ ikinciyi düşünüyosan veya hamileysen şimdiden Rabbim yardımcın olsun. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸🤗
Sevimliannee papatya33 iki çocugum var ilki zordu ama ikinci inanılmaz kolaydı 2,5saatte nerdeyse sancısız dogum yaptım diyebilirim🙄
papatya33 Eslemsmom düşünüyorum ikinciyi de normal olursa diye düşünüyorum nasıl olur teşekkür ederjm💓
Mora @papatya33 Normal doğum için mi soruyorsunuz eğer öyleyse hep kolay diyorlar geçen hafta arkadaşım ikinciyi doğum yaptı mesela tüm süreç 4 saatte bitmiş
Sevimliannee papatya33 benim kız aceleci davrandı. Acılma var mı diye baktı doktorum 4 cm olmus baslamıs dedi. Eve geldim cantamı aldım, dus aldım, oglumu babaannesine bıraktık hastaneye gittik. Tekrar baktılar 5 cm olnus suni takıp desteklediker.saat 7 olmustu 9 bucukta dogdu kızım. Sadece son 5 dk biraz şiddetli sancım oldu o kadar.
Mehtap26 Benim ilk doğumda sancısı zordu doğum kolaydı ikincide sancı kolaydı doğum zordu üçüncüde tam değişiklik yaptı sezaryen oldu😬 o da hepsinden zormuş 🤦🏻♀️
Eternity papatya33 Mantıken daha kolay olur, yani şu zamana kadar daha zordu diyeni hatırlamıyorum, bebeğin dönmemesi, kordon problemleri ve aciliyet olmadıkça yine normal öneriyorlar. Benim ilk doğumum 4 saat sürdü, inşallah 2. bebiş daha kısa sürede gelir
Berfinyusuf16 Ilk hamileligimde hic korkmuyordum cunku ne yasicagimi bilmiyordum ama suni sanciyla 6 saatte kizimi dogurdum cok zordu o aklima geldikce cocuk getirmem diyordum.ikimci dogumumda korkudan aglayarak gittim bebegim erkekti erkek dogumu daha kolay olur derler bilmiyrm ondanmidir bir iki saaat evde sanci cektim suni sancinin yaninda ceyregi bile olamaz dogumhaneye gittim 15 dk icinde dogum yaptim bence ikinci daha kolaydi.
zeynnep papatya33 ilk doğum suni sancı olmuştu hiç sesimi çıkarmadım ama ikinci kendi sancim oldu evde çektim mutfağın tezgahını yumrukladim resmen bilmiyorum belki herkeste aynı olmayabilir ama bana ikinci daha zor geldi.
Mom83 papatya33 birincisi çok zor ikincisi eğer kendini frenleyebilip sancılarını düzgün bir şekilde ıkınmadan nefes alarak sakin kalarak karşılayabilirsen o açılmalar falan kolay oluyor. Sancın geldiği anda düzgün nefes alıp vereceksin zaten 10 saniye ancak sürüyor sonra duruyor sancı öyle öyle doguma kadar gidersin sonra suni veirri 5,10 dk içince dogurursun yani benim ilk dogumum ölüm gibiydi ikincisi çok kolay oldu ilkine göre. bana hemsire ikincisi lüp die kayacak gercektende öyle oldu. 2.sinde hem daha kolay açılman oluyor hem daha tecrübeleniyorsun. ben yataga uzanmıştım sancım geldiginde kendi kendime belime masaj yapıyordum.. Geçiyor gerçekten allah herkese sabır güç versin ya bu dogum olayı falan.
ArasAybarsMoM papatya33 cook dha kolay oldu bnm ilkinde nerdeyse 18 saat sanci cektim ikincisinde gece 1 de hastanedeydim yarim saatte dogurdum
ikioglananasi papatya33 kesinlikle canım 2. Oğlum nasıl doğdu anlamadım bile 2 saat sürdü süreç gittiğimde 3cm Açılma vardı hızlı ilerledi son dk yetiştim çatala çıktım 2. İkinmada oğlum geldi 10gunluk🤩
ikioglananasi papatya33 yalancılar ara ara geldi son hafta gittiğimde yoktu yatış yaptılar ben hissetmiyormusum oysaki canım son sancida çabucak geldi