Merhabalar hanımlar 🌸 2 yaşına kadar negatif çıkan alerji testleri 2 yaşına 1 ay kala kala yüksek çıktı şu anda süt ve süt ürünleri , meyve ve meyve özleri , pekmez ve bala , yumurta beyazına alerjileri olduğu düşünülüyor😓 21 gündür katı diyette oğlum . Yarın 2 yaş aşısı var . Alerjik bebekler de 2 yaş aşısı hastane de mi vurulmalı bilgisi olan yazarsa sevinirim . 🌸