Bebeğim 2 aylıkken pozitif olduğumuzu öğrendik ailece. Emzirdiğim için ilaç kullanmadım bebeğimi emzirmeye devam ettim. 2 gün boyunca ateşi oldu 6 saat arayla ateş düşürücü verdim onun dışında halsizlik ve burun tıkanıklığı oldu daha sonrasında toparlandı. Endişelenmeyin emzirmeye devam edin doktorunuza da danışın mutlaka.