Umutum1 Hap kullanıp adetini lekelenme şekilde geçirenler oldu mu ? Doktorum Doğumdan sonraki bir kaç ay bu şekilde olması normal dedi fakat ben merak ediyorum yaşayan var mı bu durumu ?
Arimaya Umutum1 ben 1 haftadır kullanıyorum bugün ilk defa yaşadım doktorumu aradım hatta normal dedi
Umutum1 Arimaya anladım canım. Ben 4 aydır kullanıyorum da 2 aydır regl günlerim hep lekelenme olarak geçiyor anlamadım niye böyle. Doktoruma sordum Doğumdan sonra normal düzene girecek yavaş dedi. Ama merak ettim yaşayan var mı diye
Arimaya Umutum1 geçen gün ben bununki ilgili bir post açmıştım lekelenme tarzında olduğunu söyledi bir bayan. Benim de öyle. Kanama görmedim yani