Kızlar merhaba lohusalık sürecinde aralıklı olarak kanama oldu bitti bidaha geldi emzirmeyle alakalı dediler 40 gün geçince bitmesi gerekiyor diyorlar geçen hafta kontrol oldum herşey yolunda dedi doktor sezaryan doğum yaptım bu arada bugün tekrar kanama oldu lekeden biraz fazla normal mi acaba lütfen yardımcı olun