Selinglr ben yaşına girdiğinde yanına uzanıp hadi uyku zamanı diyorum o şekilde uyumaya başladı.çok ağırlaştın, kocaman bi bebek oldun diye konuştum 🙈😅 ama anlıyorlar yani. Başta 1saati buldu uyuması ama alışıyor 1haftaya.geceleri de beşiğine koyuyorum odada beni görmeden bekliyorum uyumasını. Onun öncesinde sallıyodum ayağımda. Biraz büyüyüp beni anlamasını bekledim çünkü ağlatarak uyku eğitimi bana göre değil