1 yaş kontrolün de kızım de demir eksikligi çıktı ve Dr ferrum yazdı ama kızıma bir türlü iceremiyorum ağlamaktan ogurmekten bir hal oluyor verdiğinden günden beri de ağzını hiç birşeye açmıyor…1 yaşın da demir eksikliği cikipta ilaç kullanan anneler var mı ne kullandınız acaba 🥴 çok yoruldummmm