2subat biz 16 günlükken başladık kullanmaya ilk günlerde faydasını gördüm ama son günlerde etkisi yokmuş gibi sancıları arttı sanki tabi her bebekte farklıdır etkisi buarada bize doktor verdi doktorun öneriyosa kullan doktor tavsiyesi yoksa kafana göre kullanma derim