Kizlar bebegimde ishal var bugün 3. Gün yeşil su gibi ates huysuzluk vs yok disi cıktı azi disi de patlamak üzere 7 aylığız 2 gün önce avakado vermistim acaba o mu yaptı diyorum gun de 3 4 defa oluyor ishal seklinde dr gitmeye korkuyorum yasadigimiz yerde vaka fazla bugün de takipte kalıcam lütfen yardımcı olur musunuz yasayan var mı böyle bisey? Hemşiremizle konuştum takipte kalalim devam ederse gelin dedi