Merhaba hanımlar 26 günlük anneyim ilk çocuğum sezeryan doğum yaptım. Hamilelikte vajinamdavajinamda siyah nokta çıktı ben gibi doktora söyledim doğumdan sonra geçer dedi ama doğum yapalı 26 gün oldu hala geçmedi sizdede oldu mu geçer mi yoksa başka bişey mi çok korkuyorum bilgilendirirseniz sevinirim😔😔