Arkadaşlar bebeğim daha 2 aylık. Kakasında bi kaç gün önce beyaz ip gibi şeyler vardı. Sütü sindiremediği için oluyor diye duymuştum. Endişelendim ama sonra olmadı bi daha(günde 4-5 kez kaka yapıyor hepsini inceledim) bugün yine kakasında aynı şekilde şeyler vardı daha kalın ve çoktu. Tenya olabilir mi bu kadar küçük bebekte çok korktum. Doktora mesaj attım ama dönmedi henüz. Ne yapsam bilemedim