TospikOglusum hulyadurmus tatlım.googledan hesaplıyor.com adresinden bebeğinin doğması gereken tarihi(40haftalik)yazoyosun herşey yaziyo orda.buarada 4.ay atağı toplam 35gun sonrasında da ataklar devam ediyo ama en uzun bu atak🙈
[silindi] hulyadurmus benim kızımda 3.5 aylıkken çok huysuzlanmaya başladı uyku düzeni falan bozuldu hep şuan 4ay 8 günlük 11 gündür meme reddi de yaşıyoruz ne yapsam emziremiyorum bi tek uykuluyken alıyor doğduğundan beri ilk defa bu kadar zorlanıyorum
hulyadurmus [silindi] Ah canım benim Allah yardımcın olsun zor gerçekten hemen geçip gitsin bu dönemler
2bebelianne__ hulyadurmus benım kızım tam 4 aylık bahsettiğiniz şeyleri 15, 20 gündür yaşıyoruz nerdeyse 4. Ay atağı bu yıldım bnde gerçekten 35 gün sürüyormuş bu atak
Busraata Yenianne0606 bende arastirdim onu bizde de öyle oluyor kendi dogdu gunune gore atak haftasi geliyor,yoksa 18gun erken doğdu hesaplamistim onu birbirini tutmuyor bu 4.ay atagi beni de korkutuyor suan 3aylik 🤦♀️
gamzeyildirim35 hulyadurmus benim bildiğim jadary dördüncü ayın sonuna dogru giriyorlar üç ay erken bir dönem bu atak için sanki belki bir başka sebepten huysuzlaniyordur.
hulyadurmus gamzeyildirim35 ah bilsem bı gazılı zaten ama bir tık daha huysuzlandi bende 4. Ay atağı diye düşündüm
hulyadurmus Yenianne0606 Öyle canım atak bence başka birşey olsa illaki anlarım yani atak da yaşanılan şeyleri yaşıyoruz
Mommy0609 hulyadurmus ben hiç anlamıyorum vallahi huysuz olduğu günler oluyo bi kaç defa gecenin 3ünde arabada turlayıp uyuttuğumu biliyorum ama atak mıydı gaz sancısı mıydı hepsi birbirine karışıyo spontane yaşıyorum takmıyorum atak filan o da bize uğramıyo pek 😌🙃