Mrtursmom Merhaba güzel anneler 11 aylık bebeğim için d vitamin ne kullanmalıyım 2 3 ay öncesine kadar multitabs kullanıyordum ama artık satılmıyormuş içeriği temiz güzel bi d vitamin önerir misiniz
Linaaaammm Mrtursmom ben ocean 400 lük kullanıyorum çok da memnunum tabi ki yine araştırın içinde katkı maddesi yok has zeytinyağı var koruyucu olarak sadece parafin falan içermiyor
pilavustutavuk Bende wellcare d vitamini kullanıyorum oğlum 17 aylık. D vitamini değeri cok iyi çıkmıştı. Memnunun.. içeriği temiz. Hala 400 Luk olanı kullanıyorum .
Erencinarinannesi Mrtursmom ocean d3 1.5 yaşında doğduğundan beri onu kullanıyoruz ve geçen test yaptırdık sonuç gayet iyi geldi o da ben arada unutuyorum onu kullanmayı ona rağmen güzel geldi