Hasev2707 Kızlar bebislerinize suyu neyle veriyorsunuz biberonla mi kaşıklami alıştırma bardagiyla mi
Gorkemkc Hasev2707 doğduktan 2-3 hafta sonra mamadan sonra kaynamış ılınmış suyu çay kaşığıyla vermeye başladım şuan 4 ayı bitti 3-4 çay kaşığı veriyorum mamadan sonra 8 aydan sonra biberonla vermeyi düşünüyorum içtiği kadar içer artık
Annebal Hasev2707 biz biberonla veriyoruz alistirma bardagida olsa ucu birberoj gibi zaten o yuzden cok gerek duymadim ben ona