Beysat94 Kızlar bebeğim 16 aylık sizce kardeşler arası yaş farkı kaç olmalı😳Bence 3 yaş iyi gibi bilemiyorum tabi 🤔 İki çocuklu anneler yaş farklarınız nasıl önerileriniizi bekliyorum haydii sohbete🤷♀️
Husnemahir Beysat94 bence en az 3 yas benimde var 11 aylik olacak ama ikinciyi yapmaktan cok korkuorm hem dünyanin kotu gidisi hem ekonomik kosullar ben aşırı korkuorm herseyi kafama takiorm su bile yok
Ziyangil Beysat94 evet 3-4 yaş iyi yeğenim şubatta 4 olcak bu ana kadar kardeş istiyo musun dediğimiz de hep kendini yerden yere atar ağlardı şu zamanlarda evet benle oynar hemde diyor
2lokummannesiii Beysat94 ben bilmem ama kardeşimle aramda 7 yaş var çok iyi ama 4-5 yaş en iyisi gibi
Beysat94 Bireylulmeselesi02 herkes 3 4 yaş demiş valahi bana göre de öyle annem felan yap ikinciyi ikisi bir büyüsün diyor ama kolay değil işte 😳
iki_prens_annesi Yasi bilmemde wc isi bitsin ole yap ikisi bi arada wc zor ya bnmki 3 yasinda wcye gtmiyo istemiyo kardesi yüzünden yaza ogretcm zorlancm ama ogrenmeli artik 😎
Beysat94 iki_prens_annesi ay ben de öyle düşünüyorum en azından tuvaleti kendi bilsin yemeği de kendi öğrensin ondan sonra yoksa iki bebek zor olur🤷♀️
iki_prens_annesi Beysat94 yemek konusunda pek sikintimz yok cnm berabr yediriyom bi kasik ona bi kasik ona diye ama wc isi daha zor buyugun wcsini ogrretmek istersn ama ogretmzsn kucaginda kucugu var her yer cis kaka buyugunede yazik oluyo bu sefer yani 3 4 yas dan snra olablr mesela
Bireylulmeselesi02 Beysat94 benim direk ikiz oldu ondan çok zor eğer ki tek olsaydı ben 4-5 yaş rahat fark koyardım
Beysat94 iki_prens_annesi katılıyorum canım tuvalet i öğrenmeden zor olur ikisine bir odaklanmak o yüzden wc eğitimini bilmesi şart bana görede
Beysat94 Bireylulmeselesi02 allah bağışlasın zor olmuştur tabi ama bir bakıma da ikisi aradan çıkmış oldu🤭😂🙈
Bireylulmeselesi02 Beysat94 orası öyle ama insan çok yıpranıyor kendime vakit hiç ayırma şansım olmuyor😭
iki_prens_annesi Beysat94 tabikide bnmdw anam diyodu yap gitsn bnde bi deneyim dedm bakmk zor degl ama olan buyuge oluyo ilgilenemiyosun keske wcyi halletseydk ozmn yapardm kardesi goruyo bezi birakmiyo cunku onuda bezlememi ilgilenmemi istiyo akilli cocuk 😂😂😂