Ftmnur01 40 günlük bebeğimi kalça çıkığı tarama testine götürdük sağ kalçasında tip2a gelişim geriliği cıktı. 1 ay sonra tekrar usg çekilecek.arkadaslar bebeği bu durumda olup düzelen var mı yardımcı olur musunuz
Mel62 Ftmnur01 bizdede var 1 ay daha dolmadı bekliyoruz. Haftada 3 gün 3 kere çift bez bağlıyoruz. Bakalım inşallah düzelmiştir. Ne kadar gerilik olduğunu falan söylemedi mi
Hunilianne Ftmnur01 bizim düzelmedi bir ay sonrasında bandaj kullanmaya başladık 6 ay kullandık şimdi iyi
Seselif Ftmnur01 bizde tip 1a vardı sağlı sollu 1 ay çift bez kullandık içe küçük dışa 1 beden büyük taktım düzeldi sonrasında. İnşallah düzelir sizinde. Bu arada doktor demişti çift bez kullan diye bir de bacaklarını ayrık tuttuk hep
Alya88 Bebeğiniz kız mi erkek mi genelde kız bebeklerde çok oluyor benim kızımda da vardı dr 3, ayda geçer dedi öylede oldu her ay kalça usg si cekilmisti
Silan Benim bebişte de var 1. Ay kontrolde öğrendik palmik bandaj kullanıyoruz 2. Ay kontrolünde sol 47 den 57 oldu sağ bacak 49 dan 61 oldu sağ bacak tamam ama solda 61 olması gerekiyormuş 1 ay daha takıcaz suan 2.5 aylık bebeşş 2 3 hafta sonra kontrolümüz var bakalım genelde bu bandajlar geçiyoruz eğer kullanılmazsa kalca cıkıklıpı oluyor ve ameliyat gereknişiyor bandaj takmak en iyisi
Berfinyusuf16 Kizimda rvadi 1 ay cift bez kullandim arasinda kucuk bi havlu koydum kontorole gttgmde duzeldi .doktor duzelmese ortopediye gondericem orda bandaj takarlar dedi ama gerek kalmadi.suan 2 yasinda bi sorun yok cok sukur
Ftmnur01 Bize çift bez ya da bandaj önerisinde bulunmadı doktorumuz. Sadece kundak yapmayın dedi ve bezi kasıktan değil de yukarıdan bağlayın dedi.bebegim erkek sağ kalçada gerilik var değerleri 57-59 çıktı
Edayl Ftmnur01 kızıma kalça ultrasonu yapıldı sıkıntı yok denildi içime doğdu herhalde ortopedi ye götürdüm kalça gelişim geriliği var çift bez tak dedi sonra başka doktora götürdüm çift bez kurtarmaz dedi bandaj takıldı bu haftada çok ünlü bir doktor var ona götürecegim tek doktorla kalmayın lütfen
Acemi-mom Bizde yeni atlattık bu durumu. Kızımda sol tarafts gerilik çıkmıştı 1 ay boyunca hergun çift bez kullandık. Ve 1 hafta önce tekrar USG çektirdik. İki tarafta esitlenmisdi düzeldi şükür. Doktorunuza danışarak çift bez kullanımı yada bandaj uygulaması yapabilirsiniz, korkmayın geçiyor.
Yeliz-11 Zaman kaybetme canım direk çocuk ortaapedistine götür ,benim kızımda da vardı erken mudehale ile 2 aylıkken frejke yastığı kulandik ,2,5 ay 6 saat taktik geçti .Hatta biz geceleri taktik farktinda bile olmadı
Suleinn Ftmnur01 benim oğlumda 5 buçuk aylıkken çıkmıştı 5 buçuk ayda pavlik bandaj kullandık şu anda düzeldi ama geceleri hala takıyor sizin bebeğiniz küçük olduğu için belki çift bez takmak işe yarayabilir