Bebegimm42 Aysegulozercoskun evet cnm malesef genleri değiştiriyor bi araştır ema mi ne vsr Avrupanın ordan rezene ye gir oku
annesininprensesi1 Aysegulozercoskun biz 2 aylık olucaz hala çok gaz sancımız var bugün bile ağladım çok üzülüyorum gazı kaka yapamaması hep sıkıntı simplex kulllanın inanın çok rahat edeceksiniz ne kullandıysam fayda etmedi ama bu damla çok iyi hemen gazını çıkarıyor… iyiki kullanmışım diyeceksiniz..!!
Aselkara Şuan şu dakika çekiyorum bu sıkıntıyı maalesef çok zor insan yıpranıyor bebek mahvoluyor😔 bende sub simplex kullanıyorum bazen yarıyı bazen sabahlıyoruz son çare gene hastane kapısı oluyo😔 ağlamak istiyorum artık yavruma ayrı kendime ayrı üzülüyorum