Merhaba anneler 3 gün önce covid testimiz ailecek pozitif çıktı annem babam kardeşim ben.. Bebeğimde iki gün boyunca ateş vardı 2. Gün halsizlik de başladı ve hastaneye götürdüm ciğerinde enfeksiyon var dediler antibiyotik verdiler. 2 gün kullanıp tekrar gelin polikliniğe dediler bu durumu yaşayan var mı umarım ilerlemez kendim dahil herkesi unuttum dünden beri kızımı düşünüyorum derdini bile söyleyemiyor yavrum. Normalde ek gıda artı anne sütü veriyordum çok iştahsız diye sütü bırakmadım hiç. Şimdi ilaçlardan dolayı emziremiyorum da daha çok üzülüyorum sarılıp emzirememek derdine derman olamamak o kadar kötü ki. Rabbim dermansız dert vermesin kimseye😔🙏