Adensu Btlylmz normalde evet yastikta yatirilmamasi lazim ama reflu olan cocuklarda yastik oneriliyor oda küçük olmayacak bizim yattigimiz yastiklar ve belinden yukarisida olacak sadece kafasi degil iki cocugumdada reflu vardi ikisinede dr oyle dedi
Btlylmz Betlll aynen dün gittik hastaneye. Reflüsü varmış. Bütün gece uyumamıştım vicdan azabından. Çok şükür kötü bişeyi çıkmadı. Doktor da korkma o kadar. Sandığınız kadar hassas değiller bebekler dedi.