Ebsay Merhabalar kızlar, bebeğim 2 aylık elleri ve ayakları böyle nemli gibi oluyor sonra da buz gibi oluyor bu normal mi acaba?
BombastikTurta Ebsay el ayak terlemesi bende de var genetik olarak oglumdada . Ben doğumdan sonra geçti ama erkek çocuğunda nasıl geçer bilmiyorum. Defalarca doktora gittim tedavisi yok.