38 günlük bebeğim var. Emmeye başladığında gayet güzel emiyor ama 10-15 dk sonra memeyi çekiştirip ağlayarak bırakıyor sinirleniyor. Diğer memeye geçtiğinde başta sorun yok ama 10 dk sonra yine aynısını yapıyor. Sütüm az desem sıktığım yada sağdığım zaman süt geliyor. Gazı da yok. Neden olabilir sizce ?