Hepimom owli 0,3 tog ve woolnat tek katlı kolsuz kullanıyorum. Owliyi odası 25-27 derece aralıgındayken giydiriyordum. Woolnatı ise daha düşük sıcaklıklarda.
1,7 tog lcw aldım oğlumun odası 23,5-24,5 derece arası oluyor sürekli terletti. H&M’de tog değeri yok. Üşüttü. Woolnattan çok memnunum, ne üşüyor ne terliyor. Daha ekonomik alayım derken 3 tane almak zorunda kaldım. Oda sıcaklığınızı göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim.