Huysuzpanda-arven
Motoorla kullanıyorum.
Sarjı çok az gidiyordu. Elektrikcide bataryayı değiştirdik çok düşük bir fiyata. O sorun çözüldü.
Arkadaşım motorola ve kodak kullandı. Kodal sarj olarak daha iyi diyor
Telefon takipli olanlar bana kullanışlı gelmiyor. Uyurken falan telefonla konuşsam nasıl izleyeceğim 🤷♀️