aybkkara Sevgili anneler 28 aralıkta doğum yaptım, 2 gün sonra göğsüm yara oldu. Ne önerirsiniz? Ağlaya ağlaya emziriyorum bebeğimi 🤦♀️ Gümüş kapak aldım kullanan varsa nasıl kullandınız?
Deletedmom16 aybkkara ay benim resmen açık yara olmustu canımdan can gidiyordu doktor bana 3 farklı krem vermişti onlar iyi gelmişti
Pitpitbebe aybkkara Gümüş kapağı emzirme dışında sürekli göğsümde tuttum her gece de su ile bir kere yıkadım faydasını gördüm inşallah geçsin yaraları. Emzirmeyi doğru yaptığından da emin ol canım internetten bak
MiniKaya aybkkara canm ben slikon gögüs ucu kullandım aşırı rahatladım geçti hemen onu kullanırken aynı zamandada lansinoh krem sürdüm
Zeynepada23 aybkkara benim 8 gün sonra 2 aylık olacak hala yara hiç bi şey de kar etmedi bıraktım artık sütümü sürüyorum bi tek
aybkkara Deletedmom16 doktorlar lansinoh falan verir diye gitmedim farklı kremlerde mi veriyorlar? Benimde açık yara resmen kanıyor artık. 🤦♀️ Ne kadar sürede geçti acaba?
Deletedmom16 aybkkara ilaçsız baya bi çektim canım en son dayanamadım cocuk doktorumuza söyledim emziremiyorum diye bana hametan travocort fucidin krem üçünü dönüşümlü olarak kullan demişti
aybkkara Pitpitbebe muhtemelen yanlış yapıyorum. Elimden geldiği kadar kahverengi kısmı ağzına yerleştirmeye çalışıyorum ama bebek bırakıyor ağzından.
aybkkara MiniKaya lansinoh ne kadar sürede iyi geldi acaba ben artık psikolojik olarak yıprandım resmen hiçbişey iyi gelmeyecek gibi hissediyorum 🤦♀️
aybkkara Deletedmom16 bende bir doktora görüneyim olmadı ya bu ağrı çok kötü Allah kimseye yaşatmasın
Sutoprak aybkkara kantaron sür canım. Başka hiç bişeye gerek yok. Gel git sür. Emzirirken sil. Annem aktaran aldığı kantaronu zeytinyağında 3 ay bekletiyor, sonra süzüyor ben onu kullandım. 3 gündür sürmedim yine canım acıdı. Tekrar başladım.
aksam_ aybkkara her emzirmeden sonra göğüslerime çay tabağı koydum çok iyi geldi. 7 aralıkta da doğum yaptım. Her gün ılık duş clup göğüslere masaj ardından da zeytinyağ sürdüm. Karbonatlı ılık bez ile de gün aşırı temiz tutmaya çalıştım geçti şükür. Kan bile geliyordu emzirirken ağlamaktan içim çıkıyordu