Kızlar 34 de doğum yaptık. Şuan 1 ay 26 günlük. Hiç bir sıkıntı yok Allah’ıma bin şükür. Bütün doktorlara götürdük kontroller yapıldı gayet sağlıklı. Ama biz hala bir türlü göz göze gelemedik. Ne zaman beni fark edecek daha bekleyecek miyim sizlerden fikir almak istedim. Bu düzeltilmiş ve kronolojik yaş beni çok geriyor. Sanki hep geriden gelecek gibi. Kafasını falan yalan yavaş tutuyor gayretli ama göz göze gelmedik daha :(