Merhaba kızlar umarım güzel bir gün geciriyosunuzdur. Bizim gecemiz biraz sıkıntılıydı oğullarım uyumaya baya direndi
Biri 15 aylık diğeri 25 günlük 😇🙏
Sorum şu büyük oğlum doğduğundan beri sese hiç alışamadı çıt sesine kalktı öyle derin uyumadı hiç zaten yaşına girene kadar hep yarım saay uyurdu asla 31 dakika olmazdı
Şimdi kardeşi de olduğu için onun ıkınma sesine ağlama sesine uyanıp duruyor ya da yanından kalkınca uyanıyor kapıyı acsak uyanıyor yan komşunun zili çalsa da uyanıyor 😅
Buna bir çözüm bulan var mı uyurken iş yapamıyorum yemek yapamıyorum tuvalete bile giremiyorum resmen