Selmakm Merhaba anneler,bebegim 1 hafta sonra 3 aylik olacak.ama dogdugundan beri o kadar mizmizlaniyor ki anlatamam.keyifli oldugu anlar cok nadir.ozellikle aksam olunca bazen gazi oldugu icin agliyo bazen sebepsiz agliyor gibi ya da sebebini bulamiyoruz.doktora goturduk hicbi seyi yok diyorlar.bu mizmizlanma aglama durumu duzeliyor mu duzeliyorsa ne zaman gercekten cok yoruldum
Sodya Selmakm bunun cevabini ben de merak ediyorum. Benim oğlum da öyle 2 aylik ve sakin kaldıgi zamanlar nadir yani. Hep aglayarak uyanir, aksamlari gazi varken aglayarak emer falan bi garip. Memnun degil 😂
Eylul2018 Selmakm şu an 7,5 aylık Canımdan bezdim İnan ağlaması mızmızlanması gece yatmaması delirmek üzereyim.. ne yapıcam bilmiyorum
elifiii Selmakm uyku düzeni nasıl? oğlum 3 aylık oldu, önceleri anlam veremezdik neden huzursuz diye.. uykuya geçemiyormuş meğer kendi basına. kucagımızda sakinleşiyor sıcağında etkisiyle mayışıyor. ıhlamur tüketin sizde emzirirken ona da gecer rahatlatır.
zelihacakar Selmakm biz 3 aylık olduğumuz gün herşey değişti gazı çok olmuyor kakasını kendi yapıyor. Gece iyi uyuyor çok şükür ama 4. Ayda değişir diyorlar.
Selmakm elifiii geceleri iyi uyuyor,gunduzleri de sallayarak uyutuyorum.ama uyumadigi surelerde hep huzursuz
Snglibsglu zelihacakar aynen öyle. 4. Aya girdiğindem beri çile çekiyorum. İlk 40 gün hep mızmızdı 40ı çıktı rahatladı biraz daha ama şimdi yine aynı. Kucak istiyor yatar pozisyonda olmak istemiyor uyanıkken. Uykuya dalarken zorlanıyor zaten sallanarak uyuyor. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bence bu hep böyle gidecek anneler 🙊
Elif3003 Bizde 1 hafta sonra 3 aylık olacağız, çok memnuniyetsiz, akşam ağlama krizleri oluyor, çok zor uyutuyorum, 1 saat sonra uyanıyor tekrar başa dönüyoruz, sabah ağlayarak uyanıyor, kucak dışında durmuyor. Ne bi yere gitmek ne de bi misafir gelsin istiyorum . 2 hafta sonra işe başlayacağım napıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
MelNess 9.ay biticek hiç bitmedi mız mızlanma birde çığlıklae başladı ısırmalar vs az kaldı bende deliririm yakında heralde.