Smyyzyrkk benim oğlumda erken doğdu şuan 3 ay 14 günlük kabızlık ve aşırı gaz problemi çekiyorduk doktor tavsiyesiyle evolvia ac mama kullandık gazı ve kabızlığı geçti çok şükür ama evolviayı bitiremiyordu ağır geliyor sanırım bebelac nutripro ile devam ediyoruz.