Kızlar 27 aylık oğlumun gözünde arpacık var eski insanların tabiriyle it dirseği… gözün sürekli değişik yerlerinde cikan minik kızarıklık doktor için randevu aldım fakat çok yoğun olduğu için daha 15 günümüz var.. hiç böle bisey atlatan varmı bebeğinde neler Yaptınız