Snfk hiç alakası yok. Su gibi olan kısım ön süt. Ön süt laktoz oranı yüksek olan kısımdır ön sütten sonra iyice sağdıktan sonra biraz daha yoğun renkte süt gelir ama mesela benim hep o kısım daha az oldu. Ve ön süt nerede bitiyor arka süt nerede başlıyor tam bir sınır yok. Bebeğin duymasında da alınan miktar önemli neresini aldığı değil. Her iki kısmada ihtiyacı var. Sadece ön süt çok alınca gaz yapabiliyor. Gaz ve kolik sancılarından anam ağladığı için çok araştırıp okudum bu konuda oradan biliyorum. Ön sütüm çoktu ben de her emzirmede bir iki dakika sağıp öyle bebeğimi emziriyordum çok gaz yapmasın diye. Benim de bir dönem saat başı emdiği oldu. Bir dönem 3 saat arayla emziği de oldu. Aç kalan bebeği kesinlikle anlıyorsunuz. Bir gece sütüm gelmedi işte o zaman dedim he demek ki aç olunca gerçekten böyle bir ağlaması var. Aç olsa durduramıyorsunuz.