Ademinee cok ta dert etmeyin.yanliz degilsiniz. Benim oglum 22 aylik bu ay 1 kilo aldi 12 kilo oldu. Gecen ay 11 kiloydu. 18. Aya kadar cok guzel yiyordu. Ama ne oldu bilmiyorum yemiyor. Doktorada goturdum birsey cikmadi. 3 kilo vermisti. 14 kilodan 11 e dusmus. Suan hic yemiyor. Zorla bir kac kasik corba. Yemek yok. Birde emiyor. O 1 kiloyuda zorla yedirerek aldi.