Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük 4. Ayından itibaren kakası yeşil olmaya başladı hala devam ediyor bide gunde bir kere çoğu zaman 3 4 güne bir kakasini yapıyordu şimdi günde 4 5 kez bazen daha fazla yapıyor neden olabilir beslenmesi güzel ateş-i vs. yok ama yine de korkuyorum hastameye de gitmek istemiyorum heryer virus kayniyo tecrubeli anneler cevap verebilir mi?❣