Sibel8Duru Merhaba arkadaşlar, başlığı okuyanlar yeni doğum yaptığımı düşünebilir. Kızım 27 ocakta 1 yaşına girecek. Belki bazılarınız saçmalama ne alakası var bununla diyecek böyle olmaz diyecek ama başka bir açıklama bulamıyorum durumuma. Çevremde genel olarak problemim yok eşimle ailemle vs iyiyiz. Şimdiye kadar kızıma da tek başıma baktım yeri geldi hastalandım uykusuzluktan gözümü acamadigim zamanlarokdu ama hiç böyle olmamıştım. Eşimin işi sebebiyle memlekette değiliz haliyle aile akraba vs yok yanimda. Bir komşu bir arkadaş hiç kimsem yok eşimden başka. Özellikle son birkaç gündür sebepsiz yere aglayasım geliyor kızımı çok seviyorum ama içimde öfke var. Gece boyunca 100 defa uyanır şimdiye kadar böyle değildim ama delirecek gibi oluyorum her an aglayasım geliyor hicbirsey yapmak istemiyorum temizlik yemek kendi kendime yemek yemek hatta su içmek bile istemiyorum. Ne oldu bana bilmiyorum ama kızıma karşı hissettiklerim vicdan azabı çekmeme sebep oluyor. Benim gibi bunları yaşayan ne zaman gececk bilen var mı? Ne yapmalıyım bilmiyorum.
Arimaya Sibel8Duru kızınla beraber biraz ailenin yanına gitsen belki kafan dağılır. Doğuda filan mısınız?
Zekimurendebizigorecekmi Sibel8Duru Ahh canım bu artık birikmişliğin verdiği patlama .. en güzeli de kendini rahat hissedebileceğin kişilerin yanında biraz da olsa vakit geçirmek .. ailenin yanı olabilir yada çok sevdiğin bir arkadaşın olabillir .. eşim yanımda o bana destek oluyor diye düşünme .. insan eş dışında bazen derdine yarenlik edecek bir arkadaş , eş dost arıyor .. gerkli Önlemini alıp zaman kaybetmeden bişeyler yap yoksa bu sıkıntın büyür .
-ZeynepAlya- Canım bence yalnızlıktan kaynaklı psikolojik bir durum zaten pandemi dönemindeyiz bir yere gidip gelemiyoruz benimde 4 aylık bir kızım var kendi ailem uzakta sadece kayınvalideme gidiyorum 5 dk uzağımda o bile yetiyor nefes almama ama sen de mesela kızın uyuduğu zaman kendine eğleneceğin şeylerle zaman ayırabilirsin insanın bazen kendini dinlemeye çok ihtiyacı oluyor yap mis gibi kahveni aç güzel filmini yada dizini izle kendine vakit ayır bırak işi gücü o her zaman yapılıyor daha doğrusu iş hiç bitmiyor 😊 sıkma canını çok dua et abdest al rahatlarsın ha birde bol bol inşirah suresi 🤲🏻 Rabbim yardımcın olsun 🥰
Sibel8Duru -ZeynepAlya- zaten şimdiye kadar herşey dediğiniz gibiydi şimdi uyuyaniyorum bile 😔teşekkür ederim inşirah süresi gelmemişti aklima
Seda1635 Bende aynı böyle oluyorum bir iki gecedir uyanmalarına ağlamalarına tahammül edemiyorum eşim kalkıp ilgileniyor bebekle, hamile falan değilsiniz değil mi, ben hamileyim diye böyle olduğumu düşünüyorum 🤷🏻♀️
Sibel8Duru Zekimurendebizigorecekmi haklısınız 🙏 yalnızlığım ancak eşim tayin alınca biter onun için de en az 6 ay var daha . Teşekkür ederim
Asel_k_11 Depresyon belirtisi canım bunlar ya bı şekilde kafanı dağıt yada bir psikiyatriye git ilerlemeden