Evet anneler neler yapıyorsunuz gün içerisinde işlerinizi nasil hallediyorsunuz benim kızım ayakta uyumaya cok alışık yoksa başka türlü uyumuyor bakarken ben de ev işlerini yapayım diyorum ama ne nafile hemen ağlamaya basliyor dogum dan sonra kayinvalidem de kaldım sezaryen olduğu için eve yeni geçtik bu yüzden beşikde de uyumuyor yatmıyor :(