SareBkmz malum kış dönemi herkesin giderleri çok her bütçeğede uygun olabileceğini düşündüğüm için paylaştım çünkü diğerleri gerçekten pahali. Birde benim kizimi takip eden doktorunuza sordum onun dediği değilde bunu alsam uygunmudur diye uygun dedi. Kilo başına 1 damla kan ilacı. D vitmainide 3 damla kullanıyorum