Merhabalar. Nasılsınız hanimlarrrr🥰🥰
Sorum şu kızım 5 ay 22 günlük oldu. Ek gıdalara başlamalimiyim yoksa doktor önerisi ilemi başlamalıyım.. kontrolü 29 ocakta bayağı geç bir zaman. Başlayınca ilk nelerden başlamaliyim. Mesela akşam biz yemekteyken tarhana çorbası verdim bir kaç kasık yedi. Nasıl gitmeli önerilerinizi benim için çok önemli.