O_bir_anne02 benim oğlumdada çıkmıştı üfürüm doğduğunda çok korkmuştum görümcem de ebe onunda bi kızı var bize demişti korkmayın o ciddi bişey değil her bebekte çıkıyo ve sonra kapanıyo demişti sonra doktorda aynı şeyleri söyledi ve 4. Aydada kapanmıştı çok şükür 🤲🏻