Didem_AVCI93 hiç üzülme canım aç mı kalsin çocuk tabiki mama vericeksin ama tavsiyem biberon ile verme eda sistemi var onu araştır bu şekilde göğüsümu çalıştırıp sütünü arttırır şimdi bende uğraşıyorum arttirmays bı çay var onu sipariş verdim Instagram da emzirme.dsnismaligi diye bı sayfa var Dilruba hanım onun çayını içip denicem herkes aşırı memnun kalmış